lauantai 17. tammikuuta 2009

Tervetulloo blogiini :)

Perustin oman blogin kirjoituksille ja ajatusten purkamiselle- kaikki askartelublogini lukijat kun eivät ehkä halua lukea niitä. Jos minuakin ärsyttää uskonnosta puhuminen korttiaskartelun ja neulomisen välissä, kai jotakuta ärsyttää ateismi tai pasifismikin.

Olen 14, olen nuori ja varmasti naivi. En tiedä monista asioista tarpeeksi voidakseni puhua niistä, mutta puhun silti. Epäilen, ettei kukaan eksy tätä lukemaan, mutta jos eksyy, kommentointi on sallittua ja suotavaa. Jos vihaat minua ihan vain sen takia, että olen olemassa, sinun ei tarvitse kertoa sitä. Se on kerrottu minulle jo monesti.

Tänne blogiin on tarkoitus tulla ajatuksia päiväkirjanomaisesti sekä kirjoittamaani proosaa ja lyriikkaa sekä ilmoituksia Helsingin maailmanparannustapahtumista. En lupaa päivittää usein enkä ainakaan säännöllisesti.

Kirjoitan tätä blogia nimellä Nemo. Nemo on latinaa, tarkoittaen Ei kukaan. Kapteeni Nemo Jules Vernen kirjan Sukelluslaivalla maapallon ympäri päähenkilö. Eikä alunperin suinkaan se söpö kala siinä piirretyssä filmissä.

1 kommentti:

  1. Minusta on hienoa että uskallat tuoda ilmi omat mielipiteesi jne!LIIAN paljon on nykyään nuoria jotka menee porukan mukana,sulautuen massaan.
    Ei muutako jatka elämääsi niinkuin itse parhaaksi näet ja älä anna muiden lannistaa mielipiteillään!
    Ja decostasi että laitoin sen matkaan heti kun sain seuraavan osallistujan osoitteen sinulta,eli ajat sitten,toivottavasti tämä Suomen mahtava posti ei sitä ole hukannut!

    VastaaPoista